2018.03.15._petrov_3.jpg

Інтерни поспілкувалися з Денисом Петровим, засновником маркетингового агентства «Arifmetica», дюдиною, яка знає все про репутацію в мережі, пошукові системи та окремі сайти.

Лайки, шери, репости та ретвіти – цими словами не здивувати вже нікого. За останні десять років сотні тисяч українців зареєструвались у Facebook та Twitter, опублікували мільйони фотографій та прокоментували мільярди публікацій. Звичайними сайтами вже нікого не здивуєш.

Якщо пересічному користувачу часом не так важливо кількість зашерених фотографій, охоплення інших користувачів та реальний профіт від публікацій, то міжнародним компаніям, бізнесменам та публічним особам така репутація життєво необхідна.

2018.03.15._petrov_3.jpg

Саме з такими клієнтами працює Денис Петров – засновник маркетингового агентства «Arifmetica». Людина, яка знає все про репутацію в мережі, пошукові системи та окремі сайти.

І цією інформацією він поділився з інтернами Програми стажування в Апараті Верховної Ради та Адміністрації Президента України.

«Ви заходите у ліфт та бачите напис на стіні: Надя – погана дівчина».

Саме з такого неординарного месседжу почав свою лекцію Денис. За його словами, основна робота репутаційного менеджера – блокування подібної інформації, тільки не в ліфті 9-поверхівки, а в безмежних просторах всесвітньої мережі.

«До мене звертаються клієнти з проханням видалити шквал негативної інформацію про їх компанію або бренд. Частіше таку інформацію в мережі публікують їх конкуренти.
Загалом будь-яку негативну інформацію можна майже повністю видалити з мережі, але все залежить від рівня інформаційної атаки».

2018.03.15._petrov_2.jpg

Як виявилося, більшість способів боротьби з негативною інформацією у мережі доступні у Google та Facebook. За стільки років ці компанії навчилися працювати як з рекламодавцями, так і зі звичайними користувачами.

Проте чекати швидкої реакції від глобальних гігантів у разі масштабної атаки не варто.

Ще одним цікавим методом боротьби з інформатакою є створення декількох десятків нових, маловідомих сайтів, які будуть посилатися на джерело публікації матеріалу. Після такого масштабного інформаційного дублювання пошукові роботи системи автоматично заблокують джерело розповсюдження контенту через велику кількість сумнівних посилань.

Закінчуючи лекцію, Денис порадив інтернам аналізувати інформацію та критично підходити до будь-якого контенту в Інтернеті.

2018.03.15._petrov_1.jpg

tysyachnyy.pngВіталій Тисячний,
інтерн Секретаріату
Голови ВРУ